utorak, 8. rujna 2020.

Hello song - Dobar ti dan!

Predstavljam vam pjesmicu prikladnu za prve dane nastave, pogotovo ako je riječ o prvašićima! Originalna pjesmica je na engleskom, no prevela sam je i prilagodila hrvatskome jeziku. Vrlo je jednostavna za učenje jer djeca ponavljaju stihove za učiteljicom/učiteljem! Na YouTube kanalu pronašla sam i instrumental iste pjesme. Dobru zabavu želim!

Bila je ovo pjesmica na engleskom jeziku, a sada slijedi tekst na hrvatskom i instrumental. Pjevanje počinje u šestoj sekundi, a dalje samo pratite ritam! ;)

Dobar ti dan!

1. /2x
Svaki dan (Svaki dan)
Sretan sam. (Sretan sam.)*
Pozdravljam (Pozdravljam)
Prijatelje. (Prijatelje.) 

R1/2x
Dobar ti dan! (Dobar ti dan!)
Kako si? (Kako si?)
Hvala, dobro! (Hvala, dobro!)
Kako si ti? (Kako si ti?)

R2/2x
Na nana nana nana na nana
Na nana nana nana
Hej!

2./2x 
Svaki dan (Svaki dan)
Učim ja! (Učim ja!)
Škola je (Škola je)
Zabavna! (Zabavna!)

R3/2x
Dobar ti dan! (Dobar ti dan!)
Kako se zoveš? (Kako se zoveš?)
Hoćeš li se (Hoćeš li se)
Sa mnom igrati? (Sa mnom igrati?)

R4/2x
Na nana nana nana na nana
Na nana nana nana
Hej!

Napomena: U prvoj kitici djevojčice i dječaci pjevaju svatko u svom rodu.
            

Nema komentara:

Objavi komentar