subota, 18. travnja 2020.

Tata, napravi mi avion od papira!




Dragi roditelji, prisjetite se u ovim danima kako se izrađuju aviončići, brodići i slična čuda od običnog papira. Nećete gledati u ekran, nećete trošiti struju, kretat ćete se, a djeci će to biti neprocjenjivo.

Tata, napravi mi avion od papira! Tako nekako započinjale su aktivnosti djece i roditelja davno prije pojave pametnih telefona i čuda tehnologije... Uzeli bismo hrpe papira i neko vrijeme izrađivali vlastite igračke, nesvjesno vježbajući motoriku, družeći se s roditeljima, a kasnije na ulici i s prijateljima...
Izrađeni aviončić smo ukrasili bojama, a onda smo ga i bacali, bili smo fizički aktivni dulje vrijeme, zabavljali smo se...

Ove školske godine, sasvim slučajno, gledajući prvaše kako se igraju u slobodno vrijeme, a igre su se odnosile na preslikavanje Minecrafta i sličnih računalnih igara, predložila sam da naprave raketu, brod ili zrakoplov od papira, pretpostavljajući da će to napraviti kao od šale. 


Prvo su me u čudu pogledali, a onda su pitali kako se to radi. Moram priznati da sam se začudila. Djeca do prvog razreda nisu nikad napravila taj aviončić od papira. I onda smo krenuli s presavijanjem. Oduševljenju nije bilo kraja! Uči, molim te, napravi mi još jedan! Uči, pokaži mi! Cijeli tjedan smo bacali aviončiće po razredu, baš kao u onim starim filmovima kad nema učiteljice, a djeca naprave pistu od razreda. Samo što je sada učiteljica bila pokretač "nereda". 


Za one vještije i ambicioznije, a možda i starije đake, evo još nekoliko video prikaza za izradu aviona koji još bolje lete.





Nema komentara:

Objavi komentar