subota, 23. svibnja 2020.

Ponovimo gradivo pomoću pantomime i igre Pictionary

Kako bi djeca nakon nastave u školi bila motivirana za ponavljanje gradiva, osim pomoću kviza, možemo ih provjeravati pomoću igara kao što su pantomima ili Pictionary. 

Na papiriće ćete napisati pojmove koje ćete ubaciti u posudu iz koje igrač izvlači i crta zadano (Pictionary), odnosno pokazuje pantomimom. 
Ako želimo da djeca ponavljaju i vježbaju imenice, onda ćemo ispisivati samo imenice. Tko prvi pogodi pojam (imenicu), na redu je za crtanje. Ne smije se ništa govoriti, pisati slova ni brojke. Ukoliko netko od igrača izvikuje riječi koje nisu imenice, treba ga ispraviti. Prije svega, treba reći definiciju imenice.

Drugi primjeri, vezani uz nastavni plan i program: 

1. razred: riječi na slovo M, životinje sa 4 noge, stvari koje imamo u kući, likovi iz priče...
2. razred: zanimanja, imenice, riječi sa ije/je, kućanski uređaji, stvarni i nestvarni likovi iz bajki, televizijske emisije, likovi s televizije, članovi naše uže i šire rodbine, voće i povrće, prijevozna sredstva...  
3. razred: imenice, glagoli, pridjevi, riječi s ije/je, naslovi knjiga, likovi iz književnih djela (roman, basna, bajka, pjesma, priča), voće i povrće, pojmovi iz vodenog, kopnenog i zračnog prometa, predmeti iz prošlosti...

Napomena: Budite kreativni u crtanju. Npr., ako trebate nacrtati pridjev "plavo", možete nacrtati more. Ako crtate glagol "čekati", možete nacrtati čovjeka koji gleda na sat… Svojim primjerom pokažite djetetu nekoliko sličnih kreativnih načina, kako bi i samo razvijalo svoje metode.

Nema komentara:

Objavi komentar