četvrtak, 25. lipnja 2020.

Pričajmo o umjetničkim slikama

Salvador Dali: Postojanost sjećanja 
Dijete svakako treba izlagati kvalitetnim sadržajima, jer ono sve to upija i tako gradi svoju ličnost. Neka djeca će se možda, na žalost, samo kroz školovanje susreti s orkestralnom glazbom, reprodukcijama umjetničkih slika ili kazalištem. 

Ako nismo u mogućnosti posjetiti muzej ili galeriju, na web stranicama muzeja, primjerice, možemo pronaći reprodukcije umjetničkih djela u visokoj rezoluciji, pa ih možemo promatrati i pričati o njima. Evo liste pitanja koja će nam u tome pomoći, te nekoliko kapitalnih djela iz povijesti umjetnosti koja bi mogla biti zanimljiva djeci.


C.M. Coolidge: Psi igraju poker - Prijatelj u nevolji
  • Prvo što sam pomislio/pomislila kad sam vidio/vidjela ovu sliku bilo je ....
  • Ovo me podsjeća na ...
  • Na ovoj slici vidim ...
  • Kod ovog rada mi je zanimljivo ...
  • Kad gledam ovaj umjetnički rad, osjećam ...
  • Sviđa mi se / Ne sviđa mi se (koji dio?) ...
  • Nije mi jasan ovaj dio ...
  • Mislim da je ovaj rad napravljen (čime? od čega?) ...
  • Ovu skulpturu bih nazvala/nazvao...
  • Boje koje je umjetnik koristio su ...
  • Potezi kista su (kakvi?) ...
  • Što bih pitao/pitala umjetnika? 
  • Što misliš, kakva osoba je naslikala ovu sliku?
  • Ovo umjetničko djelo me inspiriralo, pa imam ideju za svoj rad. (Kakav bi to bio rad?)

  • Marc Chagall: Iznad grada
    Leonardo da Vinci: Dama s lasicom
  • Edvard Munch: Vrisak







Nema komentara:

Objavi komentar